Mik a legfontosabb szempontok, amikor fogorvost keresünk?

nov 21, 2022 | Test és lélek

Mik a legfontosabb szempontok, amikor fogorvost keresünk?

Sajnos a fogászati kezelésektől sokan ódzkodunk, egyes emberek számára kifejezetten rémálom amikor el kell menniük egy-egy vizsgálatra. Mit tehetünk, hogy megkönnyítsük a fogászattal járó nehézségeket? Válasszunk szakképzett munkatársakat. A megfelelő fogorvos figyelembe veszi a fogaink sajátosságait, azokhoz alkalmazkodva végzi munkáját és megtalálja a speciális helyzetekben is legjobb kezelési módszert. Egy jól képzett fogorvos magabiztos és precíz, jól kommunikál az ügyféllel és odafigyel arra, hogy folyamatosan fejlessze saját magát.

Szaktudás és technológia

Egy fogászati kezelés során nyilvánvalóan a legfontosabb tényező a fogorvos szaktudása, de nem elhanyagolható az eszközhasználat sem. A modern berendezési eszközök nélkül elképzelhetetlen manapság egy fogászati kezelés. Legyen szó például a lézeres technológiákról, ami nem rég óta használt eljárás, csupán 20-30 éve terjedt el. Ugyan akkor ez az eljárás igen kedvelt a páciensek körében, hiszen kevesebb fájdalommal jár, viszont rendkívül hatékony. A lézeres kezelések injekció nélkül is elvégezhetők. A modern fogászati kezelések közé sorolhatjuk a mikroszkópos kezeléseket is, amely szintén egy új fogászati innováció. A mikroszkóp segítségével 20-30- szoros nagyításban láthatjuk a fogfelületet, így könnyebben kezelhetőbbé válnak a fog és ínyproblémák. A Budapest Dentcare fogászaton elérhető továbbá a korszerű érzéstelenítés és fájdalomcsillapítás számos módja is.

Szolgáltatások és problémakezelés

A megfelelő fogászat választásában fontos szempont a szolgáltatások széles választéka is. Lehetnek ezek esztétikai beavatkozások például fogszabályozás, fogfehérítés, fogkőeltávolítás, fogtömés, fog implantáció. Lehet ez funkcionális beavatkozás is, például foghúzás, fogászati korona, fogászati híd, fogpótlás, implantátum vagy gyökérkezelés is. A fogászat kiválasztásakor vegyük továbbá figyelembe a kellemes környezetet is. Legyen a hely páciens központú, vegy figyelembe az ügyfelek egyedi kéréseiket, panaszaikat. Fontos, hogy minden fogászati problémánk megoldható legyen egy helyen, ne kelljen minden problémával külön helyre ellátogatnunk. Végezetül érdemes megkérdeznünk barátainkat, ismerőseinket, családtagjainkat, munkatársainkat, munkatásaink barátait, családtagjaink ismerőseit. Gyakran az ő tanácsaik segítenek a megfelelő választásban.